جهت یافتن دوره های آموزشی آنلاین ، بسته های آموزشی ویدیوئی ، پادکست ها سایر موارد مورد علاقه خود، تمام یا بخشی از عنوان دوره یا محصول مورد نظر خود را در کادر زیر جستجو کنید ...

با ما تماس بگیرید 03136639122  ما را دنبال کنید

ALT تصویر

موفقیت نیاز به یک برنامه دارد

موفقیت چیست  و چگونه یک مهندس موفق باشیم؟

وقتی با کمی دقت به تاریخ نگاه می‌کنیم، می‌بینیم اکثر افراد موفق در زندگیشان با مشکلات زیادی از جمله از دست دادن پدر و مادر در کودکی، بی پولی، ورشکستگی و مشکلات بزرگی از این قبیل دست و پنجه نرم کرده اند ولی تونستند اونها رو شکست بدن و به موفقیت فعلیشون برسند. اصلاً همین سختی ها و مشکلاته که رسیدن به مقصد اصلی رو تا این حد شیرین کرده. شک نکنید با کمی تلاش بیشتر و البته رعایت اصول مهم، شما هم می‌توانید به موفقیت برسید

 

ما با عشق و دلسوزی دیگران را آموزش می دهیم  و درکنارتان هستیم تا با همت یکدیگر شما را به موفقیت در حوزه شغلی تان نزدیک کنیم.

موفقیت از آن دسته کلماتی است که هر کس تعریف خاص خودش را از آن دارد.

یکی موفقیت را در پول و ثروت می بیند و دیگری در شهرت، یکی در رشد فردی می‌بیند و کسی هم در رضایت از زندگی، یک نفر هم در ترک تنبلی می‌بیند و دیگری در خلاق شدن.

شک نکنید اگر کمی با جزئیات به کلمه موفقیت و تعریف آن توجه کنیم، خواهیم دید که به ازای هر نفر در دنیا تعریفی برای آن وجود دارد. پس این نکته مهم را هیچ گاه فراموش نکنید که اگر قرار است روزی کسی برای شما موفقیت را تعریف کند، آن کس شخصی نیست جز خودتان.

باید آموزش های لازم رو تو موضوع تخصصیتون ببینید، مطالعه باید از برنامه های ثابت روزانتون باشه و مهارت های لازم مسیرتون رو کسب کنید. تنبلی و اهمال کاری از سدهای محکم رسیدن به هدف شماست، خودتون رو بارها شارژ کنید و این مطلب مهم رو هیچ وقت فراموش نکنید که باید بارها شکست بخورید و کسب تجربه بکنید و از درس هایی که گرفتید در مسیرتان استفاده کنید.

به شما این اطمینان رو می‌دهم که اگه اقدام کردن مستمر تو مسیر اهدافتون از برنامه های ثابت روزانتون باشه، موفقیت براتون دست یافتنی خواهد شد.

ارسال یک نظر

ثبت نام کاربر

بازیابی رمز عبور