جهت یافتن دوره های آموزشی آنلاین ، بسته های آموزشی ویدیوئی ، پادکست ها سایر موارد مورد علاقه خود، تمام یا بخشی از عنوان دوره یا محصول مورد نظر خود را در کادر زیر جستجو کنید ...

با ما تماس بگیرید 03136639122  ما را دنبال کنید

ALT تصویر

یادگیری مادام العمر

یادگیری مادام العمر

اساسا قرار گرفتن در زمره افراد موفق و حرفه ای مستلزم یادگیری مادام العمر است. خصوصا در سالهای اخیر شتاب پیشرفت دانش و تکنولوژی در تمام عرصه ها نیاز به ارتقا مهارت و دانش فنی جهت دستیابی به دانش روز را برای هر مهندسی الزامی و ضروری می گرداند. یک مهندس موفق علاوه بر داشتن دانش تئوری خوب باید دارای مهارت های تخصصی عملی متناسب با نیاز روز صنعت و بازار کار باشد.

.ما با عشق و دلسوزی دیگران را آموزش می دهیم  و درکنارتان هستیم تا با همت یکدیگر شما را به موفقیت در حوزه شغلی تان نزدیک کنیم

کسب دانش فنی روز ، ضرورت مهندسان پیشرو

داشتن دانش فنی روز برای هر مهندس شاغل در صنعت در هر کشوری یکی از ضروریات و ملزومات اساسی محسوب می گردد. اگر میخواهید در حوزه شغلی خود پیشرو باشید، باید مرتبا دانش فنی خود را به روز نگه دارید.
ما در کنار شما هستیم تا شما را با این هدف نزدیک کنیم. به راحتی می توانید به آموزش های آنلاین ما یا کلاس های حضوری که برگزار می‌شود و حتی بعضاً با استفاده از آموزشهای رایگان که توسط ما در اختیارتان قرار می گیرد، دانش فنی خود را به سطح مطلوب برسانید.
یکی از بزرگ‌ترین مشکلات که اکثر دانشجویان بلافاصله پس از فارغ التحصیلی با آن مواجه هستند این است که متاسفانه دانش و فنی آنها جهت ورود به بازار کار در حد مطلوب و مورد نیاز بازار روز نیست. در دانشگاه ها کم و بیش تعداد دانشجویان افزایش یافته است ولی متاسفانه با دانش روز و نیاز صنعت بیگانه هستند.
ما در خدمت شما هستیم تا بتوانیم با مشاوره‌های رایگانی که در اختیارتان قرار می دهیم و پس از آن بهره گیری شما از کلاس های آموزشی تخصصی که توسط مهندسان با سابقه کار برگزار می گردد، شما را به آینده شغلی روشن و درخشان نزدیک تر گردانیم. در سال‌های اخیر بالغ بر ۱۶۰ عنوان دوره تخصصی در حوزه مهندسی برق نزدیک به ۸۰ عنوان دوره در حوزه‌های دیگر مهندسی توسط مهندسان کارآمد و حرفه ای ما برگزار شده است. در تدوین سرفصل دروس تمرکز اصلی ما در خصوص دوره هایی است که بازار کار گسترده تری در اختیار مخاطبان قرار می دهند. چه کسانی که قصد مهاجرت دارند و چه کسانی که قرار است در ایران به فعالیت شغلی خود ادامه دهند.
در قدم  اول با توجه به سوابق تحصیلی تان باید به دنبال دوره‌های آموزشی باشید که شما را در یافتن شغل مناسب کمک می‌کند. متاسفانه اکثر دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در این زمینه دچار سردرگمی هستند و نیاز به یک مشاور متخصص دارند و باید آنها را جهت یافتن راه و مسیر شغلی خود یاری رساند. مشاوران ما در خدمت شما هستند تا به صورت رایگان با دریافت اطلاعات تخصصی شما بهترین راهکار  و گزینه‌ها را جهت یافتن شغل مناسب در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که فعالیت ما تنها محدود به حوزه دانشجویان نگشته و مهندسان شاغل در صنعت با سوابق کاری و کم یا زیاد می‌توانند از دوره های تخصصی که متناسب با دانش فنی روز برگزار می شود بهره مند گردند. مسلما در اختیار داشتن دانش روز باعث ارتقاء شغلی تک تک این افراد در حوزه تخصص خود گشته و می‌تواند سمت و سوی جدیدی  در چشم انداز شغلی و حرفه ایشان ایجاد کند.

ارسال یک نظر

ثبت نام کاربر

بازیابی رمز عبور