جهت یافتن دوره های آموزشی آنلاین ، بسته های آموزشی ویدیوئی ، پادکست ها سایر موارد مورد علاقه خود، تمام یا بخشی از عنوان دوره یا محصول مورد نظر خود را در کادر زیر جستجو کنید ...

با ما تماس بگیرید 03136639122  ما را دنبال کنید

ALT تصویر

قوانین و مقررات سایت

  /  قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت آموزشگاه کنترل صنعت

 

توجه: کلیه کاربرانی که قصد عضویت و پیرو آن خرید و تهیه دوره های آموزشی  از سایت آموزشگاه کنترل صنعت را دارند، الزاما باید مفاد تعیین شده در این صفحه که قوانین و مقررات سایت هستند را بصورت کامل مطالعه نموده و پس از آن نسبت به عضویت و خرید از سایت اقدام نمایند. عضویت در سایت یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول کلیه شرایط ، قوانین و مقررات عضویت و خرید از سایت می باشد.

ماده 1

عضویت در سایت آموزشگاه کنترل صنعت رایگان است. کاربران جهت عضویت باید از قسمت عضویت اقدام نمایند. همچنین امکان عضویت در حین تکمیل فرآیند خرید فراهم گشته است.

در هر دو حالت افراد، ورود اطلاعات تعیین شده در فرم ها و عضویت در سایت به منرله پذیرش کلیه قوانین و مقررات سایت می باشد.

ماده 2

کاربر باید کلیه اطلاعات کاربری شامل نام ، شماره تماس، آدرس ایمیل (پست الکترونیکی) خود و سایر اطلاعات درخواستی را بصورت صحیح وارد نماید و مسئولیت ثبت اشتباه یا ارائه اطلاعات خلاف واقع و عواقب ناشی از آن بر عهده شخص کاربر می باشد.

ماده 3

كليه اطلاعات شخصي اعضا و خريداران كاملا محرمانه بوده و در اختيار هيچ شخص حقیقی یا حقوقي قرار نخواهد گرفت مگر در شرایط درخواست مراجع قضايي که در این صورت اطلاعات بصورت محرمانه تنها در اختيار مرجع صادر کننده دستور قضايي قرار خواهد گرفت.

ماده 4

حق امتیاز و مالکیت معنوی و کلیه حقوق مرتبط با کالاها و دوره های آموزشی این سایت متعلق به آموزشگاه کنترل صنعت است و هیچ یک از کاربران حق نشر تمام یا بخشی از هیچ یک از آنها را به هر نحوه که باشد ندارند. هرگونه کپی‌برداری یا استفاده و نشر کالا ها ، مطالب و محتوای دوره ها بصورت جزیی یا کلی غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد

ماده 5

کالا ، خدمات و دوره های خریداری شده در هر بار خرید برای استفاده تنها یک نفر است و از طریق منوی کاربری در اختیار خریدار قرار می گیرد. کاربران مجاز به در اختیار قرار دادن کاربری خود به دیگران جهت استفاده از دوره های آنلاین خریداری شده یا کالا های دانلودی یا دانلود و باز نشر آنها نمی باشند.

چنانچه هریک از کاربران این ماده را رعایت نکنند بدون اعلام قبلی و بدون استرداد وجوه برداختی بلافاصله از سایت اخراج خواهند شد. بدیهی است در این حالت علاوه بر اینکه ملزم به جبران کلیه خسارات و ضرر و زیان های وارده به آموزشگاه هستند، کاربر یا کاربران خاطی از حق استفاده از سایت محروم خواهند شد.

ماده 6

شرکت در کلاس های حضوری و پس از آن شرکت در آزمون و صدور گواهینامه یا تاییدیه های آموزش فنی و حرفه ای تابع آیین نامه مصوب اداره و تشکیل آموزشگاه های فنی و حزفه ای آزاد و سایر آیین نامه ها ضوابط و مقررات سازمان فنی و حرفه ای کل کشور می باشد.

ماده 7

کاربر باید از قرار دادن مطلب ، اظهار نظر یا هر اقدامی که بیانگر نقض حقوق سایرین است یا مطابق قوانین جاری عمل مجرمانه ای محسوب گردد یا عمل مجرمانه ای در پی داشته باشد در بخش های مختلف سایت نظیر تالار های گفتگو بخش نظرات و … که امکان ارسال پیام به آنها داد شده خودداری نماید.همچنین کاربر نباید درباره امور غیر فنی و غیر مرتبط با موضوع کالا و خدمات سایت ، امور سیاسی، اجتماعی و مذهبی اظهار نظر نماید.

چنانچه هریک از کاربران این ماده را رعایت نکنند بدون اعلام قبلی و بدون استرداد وجوه برداختی بلافاصله از سایت اخراج خواهد شد و پیرو آن از حق استفاده از سایت و کالا و خدمات خریداری شده قبلی محروم خواهند شد.

ماده 8

تکمیل مراحل مراحل خرید و پرداخت هزینه کالا و ثبت نام در دوره های آموزشی آنلاین به منزله خرید قطعی بوده و پس از آن هیچگونه وجهی به خریدار (کاربر) استرداد نمی گردد. همچنین ثبت نام و پرداخت هزینه دوره های حضوری در سایت به منزله ثبت نام قطعی در دوره آموزشی بوده و پس از آن امکان انصراف ، تغییر یا جابجایی دوره وجود نخواهد داشت و پس از تکمیل مراحل خرید و پرداخت آنلاین هیچگونه وجهی مسترد نخواهد شد.

ماده 9

در صورتی که به دلیل مشکلات فنی نظیر اختلال در سرویس های اینترنت ایمیل حاوی اطلاعات و کد محصول خریداری شده که توسط سایت آموزشگاه بصورت اتوماتیک برای خریدار ارسال می شود توسط خریدار (کاربر)  دریافت نگردد، حق کاربر از بین نخواهد رفت و حقوق وی در خصوص محصول خریداری شده محفوظ است.

تبصره: مسئولیت ورود اطلاعات غلط نظیر ثبت ایمیل یا شماره تماس اشتباه توسط کاربر به عهده وی می باشد.

ماده 10

تمام یا بخشی ار این مقررات ممکن است در آینده و بدون اطلاع قبلی تغییر کند و کاربران باید جهت اطلاع از هرگونه تغییرات به همین صفحه مراجعه نمایند. تداوم عضویت در هر زمان به منزله پذیرش تمام مفاد این قوانین و مقررات می باشد

ماده 11

آموزشگاه کنترل صنعت هيچ شعبه حقیقی يا مجازي به غير از آنچه در قسمت های درباره ما و تماس با ما ذكر شده است ندارد.

ماده 12

ثبت نام غیر حضوری در کلیه دوره ها از طریق سایت آموزشگاه ( خصوصا در شرایط فعلی پاندمی ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعات حضوری و فاصله گذاری اجتماعی) به منزله امضا قرارداد کار آموزی در دفتر آموزشگاه می باشد.

ثبت نام کاربر

بازیابی رمز عبور