جهت یافتن دوره های آموزشی آنلاین ، بسته های آموزشی ویدیوئی ، پادکست ها سایر موارد مورد علاقه خود، تمام یا بخشی از عنوان دوره یا محصول مورد نظر خود را در کادر زیر جستجو کنید ...

با ما تماس بگیرید 03136639122  ما را دنبال کنید

ALT تصویر

مجتمع آموزشی کنترل صنعت

  /  آموزش   /  تخفیف ویژه % 70 دوره آموزش آنلاین Dialux Evo (دیالوکس ایو)

تخفیف ویژه % 70 دوره آموزش آنلاین Dialux Evo (دیالوکس ایو)

با هم تا شکست کرونا #در_خانه_میمانیم

70% تخفیف ویژه دوره آموزشی آنلاین DIALux Evo

با قرار گرفتن در شرایط حساس کنونی عدم خروج از منزل به جهت جلوگیری از شیوع کرونا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. به حکم وظیفه و بعنوان هدیه ی ویژه کد تخفیف ویژه 70 درصدی جهت استفاده از دوره ی آموزش آنلاین DIALux Evo به شما عزیزان تقدیم می شود تا از زمان های آزاد بوجود آمده و فرصت موجود حداکثر بهره را ببرید. امید است توانسته باشیم حداقل خدمت کوچکی به شما دانشجویان و همکاران عزیز ارائه دهیم.

لازم به ذکر است این دوره در قالب 40 درس بصورت فیلم آموزشی با کیفیت FULL HD  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است و بلافاصله پس از ثبت نام در بخش فایل های آموزشی دوره به دروس درسترسی خواهید داشت.

 

کد تخفیف %70 یکی از عبارات انگلیسی موجود در مقاله “تعاریف اساسی در مهندسی روشنایی” است. مقاله مذکور را مطالعه نمایید و کد تخفیف را بدست آورید.

آموزش حرفه ای طراحی روشنایی با نرم افزار DIALux Evo

جهت تبدیل به یک طراح حرفه ای روشنایی هم اکنون بسته آموزشی 100 درصد تصویری طراحی سیستم های روشنایی با  نرم افزار DIALux Evo را با  %70 تخفیف ویژه خریداری نمایید.

دروس دوره آموزشی مهندسی روشنایی با DIALux Ev

  • مدت زمان دوره :10:10:23 ساعت
  • سخنرانی108
  • آزمون ها0
  • درصد عبور70
  • حداکثر گرفتن مجدد3
ارسال یک نظر

ثبت نام کاربر

بازیابی رمز عبور