جهت یافتن دوره های آموزشی آنلاین ، بسته های آموزشی ویدیوئی ، پادکست ها سایر موارد مورد علاقه خود، تمام یا بخشی از عنوان دوره یا محصول مورد نظر خود را در کادر زیر جستجو کنید ...

با ما تماس بگیرید 03136639122  ما را دنبال کنید

ALT تصویر

مجتمع آموزشی کنترل صنعت

  /  آموزش   /  آموزش شرکت در آزمون الکترونیک سازمان فنی و حرفه و مراحل اخذ گواهینامه
راهنمای آزمون آنلاین فنی و حرفه ای

آموزش شرکت در آزمون الکترونیک سازمان فنی و حرفه و مراحل اخذ گواهینامه

راهنمای آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

در سالهای اخیر آزمون فنی و حرفه ای بصورت آزمون آنلاین (آزمون الکترونیک) برگزار می شود و دیگری خبری از آزمون های کتبی نیست. روال کار بدین صورت است که برخلاف تصور عموم از آزمون انلاین آزمون از طریق اینترنت برگزار نمی شود بلکه کلیه آزمون های کتبی سازمان فنی و حرفه ای با بکارگیری نرم افزار آزمون (اصطلاحا آزمون آنلاین) در سایت کامپیوتری اداره آزمون اصفهان برگزار می شود.

بهتر است شرکت کنندگان قبل از شرکت در آزمون بانحوه پاسخ به سوالات توسط این نرم افزار آشنایی داشته باشند.به همین جهت فیلم آموزشی که توسط اداره فنی حرفه ای اصفهان تهیه شده، جهت استفاده سریع و راحت تر شما دانشجویان عزیز در ادامه در اختیارتان قرار می گیرد.

فیلم آموزشی راهنمای آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

مراحل اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای

بصورت کلی مراحل لازم جهت اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای بدین شرح است. لازم به دکر است کلیه مراحل توسط آموزشگاه پیگیری گشته و اطلاع رسانی های لازم در زمان مقتضی به دانشجویان انجام میشود ولی با این حال خود دانشجو موظف به پیگیری کلیه مراحل می باشد.

1- ثبت نام در دوره آموزشی از طریق سایت آموزشگاه بخش پورتال دانشجویی یا مراجعه حضوری به دفتر آموزشگاه.

2- تحویل مدارک مورد نیاز ثبت نام به دفتر آموزشگاه و انعقاد قرارداد آموزشی (لیست مدارک مورد نیاز).

3- ثبت نام دانشجو در پورتال سازمان فنی و حرفه ای کل کشور به آدرس portaltvto.com توسط آموزشگاه. برای این مرحله باید کارت اعتباری 50000 ریالی از سازمان خریداری شود و پس از ورود با کارت خریداری شده و ورود شماره ملی متقاضی بلافاصله مبلغ 30000 ریال بصورت آنلاین به حساب سازمان فنی و حرفه ای بعنوان حق مشاوره !!!  واریز گردد تا امکان ادامه مراحل ثبت نام فراهم شود.

4- طی دوره آموزشی بصورت حضوری یا آنلاین در کلاس های آموزشگاه مطابق برنامه اعلام شده.

5- معرفی دانشجو به آزمون هماهنگ آنلاین که توسط سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد.جهت معرفی آزمون باید کارت آزمون به مبلغ 420000 ریال از سازمان فنی و حرفه ای تهیه گردد. لازم به ذکر است برای دوره های کوتاه مدت آزمون توسط آموزشگاه برگزار گشته و هزینه ای ندارد.

6- مراجعه مداوم دانشجو با آدرس اینترنتی http://azmoon.portaltvto.com جهت اطلاع از تاریخ آزمون کتبی و دریافت کارت ورود به جلسه.

7- شرکت در آزمون آنلاین در تاریخ و ساعت تعیین شده. ( لازم به ذکر است با توجه به بسته شدن اتوماتیک نرم افزار آزمون پس از ساعت تعیین شده جهت جلوگیری از بروز مشکل دانشجویان باید حداقل نیم ساعت زودتر با در دست داشتن کارت ملی به محل آزمون مراجعه نمایند).

8- دریافت نتیجه آزمون کتبی از طریق سایت اداره آزمون شهر اصفهان به آدرس  examtvto.net  یا پورتال سراسری سازمان به آدرس http://azmoon.portaltvto.com

9- مراجعه مداوم دانشجو به سایت آزمون شهر اصفهان جهت اطلاع از تاریخ و محل برگزرای آزمون عملی.

10- شرکت در آزمون عملی و اخذ نمره قبولی. جهت قبولی و صدور گواهینامه باید نمره آزمون کتبی حداقل 50 و آزمون عملی حداقل 70 بوده و علاوه بر آن جمع 25 د.رصد نمره آزمون کتبی با 75 درصد آزمون عملی از 70 بیشتر گردد. بعنوان مثال اگر دانشجو در آزمون PLC درجه 2 شرکت نماید و در آزمون کتبی نمره 50 کسب کند برای قبولی و صدور گواهینامه باید نمره آزمون عملی آن از 77 بیشتر گردد تا شرط صدور گواهینامه تامین شود.

11- پس از قبولی در آزمون باید هزینه صدور گواهینامه به مبلغ 50000 ریال توسط کار آموز به حساب سازمان فنی و حرفه ای واریز گردد.

12- برای ساکنین شهر اصفهان گواهینامه پس از صدور از طریق پست به آدرس دانشجو ارسال می گردد و سایرین باید پس از استعلام صدور گواهینامه شخصا به اداره آزمون شر اصفهان واقع در خیابان هزار جریب خیابان کارگر سازمان فنی و حرفه ای اصفهان مراجعه نمایند .گواهینامه های دوره های آموزشی فشرده کوتاه مدت پس از صدور در دفتر اموزشگاه به دانشجویان تحویل می گردد.

 

جهت مشاهده راهنمای روش پرداخت هزینه صدور گواهینامه های فنی و حرفه ای، بر روی همین متن کلیک کنید

ارسال یک نظر

ثبت نام کاربر

بازیابی رمز عبور